RUG

HALLÅ! Har gått gjort unna min 2 treningsøkt hittil denne uken, og spist masse proteiner! Eggerøre med cottage cheese og skinke, i tillegg til skyr. Viktig med massevis av proteiner når man trener mye. I går hadde jeg min andre økt med PT’en min hos Jobbsprek! Jeg lærer så mye (og eeer så støl) hehe. Jeg var litt slapp når jeg våknet idag pga lite søvn, men dro meg selv på en intervall økt og føler meg i fyr og flamme nå. God følelse!

Nå begynner jeg å få kontroll på det meste ift festen i helgen, men har heldigvis fortsatt noen dager å gå på! Venter spent på om tilbehøret jeg har bestilt kommer frem tidsnok ellers må jeg finne en backup..

Jeg har endelig fått “makket” meg til å legge på plass det nye teppet mitt i stuen! Ikke så enkelt når stuebordet veier x-antall kg, men jeg fikk det på plass til slutt, gitt! PHEW.

16651084_10158692340460355_1058106263_o
16650688_10158692340435355_312861875_o16523834_10158692340465355_1961605857_o16586485_10158692340570355_1994185542_o16651339_10158692340590355_586273551_oTeppet er fra Layered Interior, her – Misty Sky heter fargen. Den er litt grålig lyseblå om jeg kan si det sånn. Ah gleder meg til kosekveld med stearinlys, teppe på gulvet, dyne i sofaen og Levikos i  kveld!

Takk for tilbakemeldinger i går, jeg kommer til å lage en “Get Ready With Me” – everyday look nå i første omgang, så kommer party looken senere ♥ Åh, det er så gøy med vlog. I morgen skal jeg på redigeringskurs, slik at jeg får litt proffere vlogs fremover.

Uansett, jeg må få satt i gang arbeidsdagen ordentlig her, mye gøy på dagens to-do liste, hej hå ♥

33 kommentarer
    1. Sykt fint teppe, ble så lunt og koselig! Det er så smashing hos deg. Apropos tungt bord.. Kan hende dette bare har gått meg hus forbi- men den konkurransen du hadde for en god stund siden om å vinne det samme stuebordet, ble det noen vinner der? 🙂 Stor klem til deg som er så inspirerende!

    2. Det ble kjempefint. Litt lunere liksom 🙂 Jeg lurer forresten på en liten ting. Jeg så innkjøpsvideoen din og synes det var så smart med sånn trå til belte på den ene kjolen 🙂 Liker at ikke “beltet” blir så synlig. Hvor får man kjøpt sånn belte/trå? =D håper på svar. klem

      1. Takk Martine 🙂 På en skobutikk kanskje? Jeg finner det bare på random steder 😀 <3 Feks så kan man finne sånn tråd som man kan ha rundt halsen flere ganger (som en chocker) er det jeg har nå 😀

    3. Hei Lene❤ Bare lurer på om det er slutt mellom deg og Jørgen? Hvis du ikke vil skrive om det eller snakke om det på bloggen, vil jeg anbefale at du også unngår dette på snapchat, pga det er nok mange som er nysgjerrige.
      Ellers blir det litt slik som Isabell Raad holder på.:-)
      Digger bloggen din

    4. Du har så god smak, men leiligheten din ser ubebodd ut. Ikke en eneste personlig gjenstand, ingen arvestykker, familiebilder, tomme hyller osv. Spennende å se om du får gjort det litt lunere hvis du flytter

    5. Hei Lene! Ville bare legge igjen en kommentar om at jeg håper du ikke begynner å redigere vekk alle de små, herlige delene ved videoene dine som viser oss den “tullete” siden ved deg 😀

    6. Ble kjempe fint, mye lunere og hjemme koseligere 🙂 Stilig teppe og fin farge, som kledde resten av stua di 🙂

    7. Så fint teppe – hvor stort er det? Synes det er vanskelig å finne store tepper som ikke er altfor dyre…

    8. Hei Lene!
      Jeg har nettopp kommet ut av et langt forhold og prøver for første gang på veldig mange år å være alene. Det virker som du klarer deg så bra. Kunne du være så snill å lage et innlegg om hvordan man kommer seg videre? Jeg tenker sånn på om eksen min snart får seg ny kjæreste, prater med andre jenter osv. Det føles så rart at han skal det, siden jeg fortsatt føler han er “min”. Det var jo egentlig jeg som gjorde det slutt da jeg følte at han ikke var den rette. Men akkurat nå er jeg så usikker på om jeg har gjort en tabbe. Etter å ha rådført meg med venninner sier de at det er typisk at man bare husker de gode øyeblikkene og glemmer litt grunnen til at det egentlig ble slutt. Jeg håper bare at jeg klarer å glemme han snart. Det er 3 måneder siden det ble slutt og jeg er så lei av å føle det på denne måten. Håper du kan hjelpe meg

      1. Hei <3 Så trist og høre. Men etter et langt forhold er det helt normalt at noen av følelsene sitter igjen. Og det vil dessverre ta tid før de forsvinner, han har tross alt vært i livet ditt lenge. Men det går over!:-) Hold deg opptatt, ha ting og se frem til. Og IKKE snik på de sosiale kanalene hans <3 Stor klem og send meg gjerne en mail om du føler for det!

    9. Hei Lene! Jeg digger bloggen din, og du virker som en utrolig herlig jente!
      Jeg leser bloggen din hver dag, og i det siste har jeg lagt merke til at du ofte bruker uttrykket “i forhold til” eller forkortelsen “ift”. Det er kanskje teit av meg å pirke i språkfeil, men det er så utrolig mange som bruker dette uttrykket feil. Hvis du googler “i forhold til” vil du nok se at det ikke passer inn i de setningene du bruker det i. Haha, jeg mener ikke å komme med hate mot deg altså!! Har bare blitt helt obsessed med at så mange bruker det feil, og vil gjerne sette fokus på det.

      Stå på videre, Lene! Ikke la de med frekke kommentarer komme inn på deg! (håper virkelig ikke at du ser på min kommentar som frekk)

      Klem Hedda

    10. Jeg beundrer deg som både tør å elske og å gi slipp. Du som selv har definert deg som en “kjærestejente”, men likevel ikke er avhengig av en mann. Du er selvstendig og står på egne bein, holder på med egne prosjekter og er virkelig din egen lykkesmed. Det er så gøy å se! 😀 og bloggen din er virkelig inspirerende i disse dager! High five til deg.

    11. Hei Lene! Jeg bare lurte på om du kunne fortelle meg hvor de ørevarmerne du har på i Mystorien din er fra? Ser så deilige ut 🙂

      Ha en fin kveld! :))

    12. hvor er de nye Superga skoene dine kjøpt?? trodde du sa eurosko, men finner det ikke igjen.. hehe så er usikker.

    13. Hei søte du. Lurte på hvor gulvlampe, sofa og klokke på veggen er fra? Skal snart innrede nytt hjem, og trenger all den inspirasjon jeg kan få!! 😀 klem Susanne

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg