Rrready for saturday

Uten navn-14♥ Yes – idag har jeg vært og gjort klart salget som tar sted førstkommende lørdag 14-16 i Kongens Gate 12. Jeg hadde med meg 6 søppelsekker, og alt kommer til å koster 50,- ikke en krone over. Mange kupp altså, her snakker vi alt fra jakker til bikinioverdeler. Kom kom kom!

Uten navn-15Uten navn-16Uten navn-12Goodiebags til de 10 første som handler, hjemmelagde bounties fra Grundermamma, og ikke minst mange gode kupp. Gleder meg til å se dere ♥

Og til dere andre, som ikke får kommet – jeg kommer til å selge litt dyrere ting etterhvert, via nett – så da kan dere også få handle om dere vil.

Loooove!

7 kommentarer
    1. Irriterer meg grønn at ikke kan dra dit for garantert mye har lyst på:), men kanskje finner noe på nettet da du selger der:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg