Roser er røde..


En tanke fra min kjære på 6 års dagen, blomster gleder alltid et pikehjerte, i hvertfall mitt.

Fikk den levert på jobb da jeg sto i kassen, hehe – så det var litt av en overraskelse. Desverre for meg, så ble jeg merkelig nok litt flau, og i tillegg så har vi flombelysning i kassen, og alle kundene fikk se hvor rød jeg ble i ansiktet. Men mest fordi jeg ble glad da, så klart, smigret.

Tenk at vi har vært kjærester i 6 år, helt siden jeg var 17 år gammel. Jeg har lært mye av de 6 årene, Rolf Ivar er virkelig et godt forbilde for meg. En virkelig handyman som trår til der det trengs. Viktig med en kjæreste som tar i ett tak, og mer enn det. Han er jo så alt for alt for snill med meg, føler meg veldig heldig som har han i livet mitt. Min bestevenn i hele verden, og en trygghet jeg ikke kunne vært uten.

Feiringen av 6 års dagen har det vært verre med, hehe. Men vi får ta det igjen, har jo tross alt "feiret" i 2 uker i karibien.

Men nå skal vi "feire" med litt potetgull, isvann og film, hihi. Det enkle er ofte det beste, er det ikke det man sier?

Dere får ha en kjempe fin kveld videre.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg