Rookie 62

Ingen over, ingen ved siden av. Og ja – da snakker jeg selvfølgelig om joggedressen! (Haha, hvorfor skulle det være så selvfølgelig?) Uansett. Man kan si mye om klær, men det aller første jeg gjør når jeg kommer inn døren hjemme, er å vrenge av meg klærne og hoppe inn i verdens beste joggeklær. Skapet bugner av joggebukser, deilige singletter og joggegensere. Håret opp i strikk, ingen sminke – DA har jeg roen. Hihi, deiligste følelsen jeg vet. Er dere ikke enige? Kunne ikke tenkt meg å slengt meg i sofaen med en god film i dongeribuksen/finstasen liksom, bah. Igår var jeg på BIK BOK og handlet den deiligste joggisen, og i de freshe fargene. Lovelove ♥ Nå er det frokost i heimen sammen med bestis Malenemiiii! Så skal jeg i et meget spennende møte. Skrives senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg