Romjulssalg hos Coverbrands

Tenk at vi allerede har kommet til 3 juledag. Tiden flyr, og julen har gått mye fortere enn jeg hadde forventet. Men likevel har jeg fortsatt flere dager igjen hvor jeg kan tusle rundt i joggisen, være med familien, spise god mat og være med vennene mine! Hvor herlig er ikke det? … Nå har jo de fleste butikkene startet med romjulssalget, men jeg er ikke den typen som haster til byen for å gå på salg i butikkene, desverre. Orker bare ikke når det er romjul, da vil jeg bare være hjemme og kose. Heldigvis har de fleste nettbutikkene romjulssalg også, blant annet Coverbrands som har 20-70 % avslag på en rekke produkter! Wuhuuu! Her er noen av mine favoritter fra romjulssalget ♥ Duo Pencil – En blyant som både har highlighter som man bruker under øyenbrynet, eller concealer for å dekke. Jeg bruker også highlighteren på våtkanten av øyet, bare for å få et mer våkent blikk. Body Bronzer – Min favoritt nr 1, jeg har brukt den såå lenge nå – og klarer meg ikke uten. Dette er en bronzer som gir brunfarge/glød og som vaskes av i dusjen. Pleier alltid å bruke den på beina/armene når jeg skal ut. Paljettveske fra Lulu’s – Elsker denne når jeg skal på fest. Perfekt størrelse, slik jeg får med meg alt som jeg drasser med meg når jeg er ute. Perfekt at det er glidelås, så er jeg sikker på jeg ikke mister noe. Face mist fra Ole Henriksen – En ansiktsspray som gir fuktighet til ansiktet. Brukes morgen og kveld og etter man har dusjet. Lukter nydelig, og føler meg så fresh etter jeg har sprayet den på. Romjulssalget finner dere  her. Nå skal jeg og Oda Sofie skrelle / kutte grønnsaker til den store gullmedalje til familieselskapet imorgen, og sååå skal vi bake cupcakes! Og ikke minst – se Kon Tiki. Ønsker dere en herlig 3.juledag! Sånn startet forresten min dag idag.. Ah, sååå herlig med jaquzzi ♥ Annonse    

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg