Rom 1-2-3

Uten navn-14Husker dere da jeg hadde Rom 1-2-3 på besøk her? Nå har Mai utgaven med hjemmet vårt kommet ut, og jeg synes det er så stas ♥ Veldig gøy å se bildene av leiligheten, og intervjuet på trykk i bladet. En av sakene denne måneden er “5 boliger med det lille ekstra,” så det er super trivelig at vi har fått lov å være en av de. Litt stolt, da. Løp og kjøp månedens utgave for å se hele saken da vel!

Uten navn-18Uten navn-15Uten navn-17Synes artikkelen ble skikkelig fin, og viser hjemmet vårt på en fresh og fin måte ♥

Igår shinet vi ordentlig her hjemme, ommøblerte og kjøpte friske, fine blomster – så nå er det ekstra godt og være hjemme. Nå koser jeg meg med hjemmekontor foran peisen (yes, peisen .. I MAI?!) Det er så kaldt og trist ute at fysj. Var på trening før idag, og i møte etterpå – og det er lenge siden jeg har gledet meg så mye til og komme inn i varmen ♥ Hvor blir det av Maivarmen tro?

SMIL Lene

16 kommentarer
    1. Kjempe fin artikkel! 🙂 Gleder meg til å lese! Har to spørsmål jeg håper du vil svare på! Hvor er gulvteppet i stuen deres fra? Så fint! Også lurte jeg på hvor på Miami beach man bør bo, Hvor langt opp/ned? 🙂 Håper på svar 🙂

    2. Hei Lene!=)Vet du om en bra og rimelig frisør i Oslo som setter på extensions du vil anbefale?Jeg har veldig lyst til å sette på hår, kjenner jeg!(:Klem Charlotte

    3. Hei Lene! Lurer på akkurat det samme som Monica her! Hadde vært supert om du ville laget et innlegg om hva du trener osv, du ser så flott ut! Lurer også på om du vil lage et innlegg ang spraytanen du fikk og hvordan det er når den forsvinner ( om det blir flekkete og stygt? )

    4. Skal kjøpe dette når jeg står opp fra nattevakt..:) elsker leiligheten din 🙂 Lurer på,og håper nå på at du kansje har en rabattkode hos bolia siden du har så mye fint derfra:) lyst på vegg hyllen , men syns den koster litt mye.. Så alle monner drar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg