Roadtrip

Så vi gav oss altså ut på en aldri så liten roadtrip idag. Jeg skal innrømme – at jeg HATER at det er overskyet når jeg er på ferie, arghhh! MEN, vi bestemte oss for å gjøre det beste ut av det. Og i tillegg kostet det kun 300,- (!!) for å leie bil en hel dag! Billig billig. En av disse bilene er vår ..  Hvilken tror dere? Søt ikke sant? Mihi SÅ .. Vi begynte roadtripen vår med å stoppe på Gran Canaria’s mest jalla kjøpesenter, nemlig i Puerto Rico. Hihi, men sjarmerende da .. Jeg klarte selvfølgelig å glemme minnekortet i kameraet mitt, så jeg måtte ha nytt – for bilder måtte vi jo ta! Etter en liten vandre tur i Puerto Rico, gikk turen videre til nydelige Amadores. Jeg elsker den stranden, så nydelig! Fineste på hele øya synes jeg. Elsker mine søte Havaianas. Wearing : Topp fra BIK BOK / Shorts Levi’s / Briller BIK BOK / Smykke Glitter Etter Amadores, kjørte vi de herlige (not) veiene inn til Puerto Mogan. Bilsyk sa du? Det er så fantastisk svingete der.. Men en fantastisk koselig fiskelandsby. Og der hadde de marked, ELSKER marked. Selv om det ikke ble noen kjøp .. Så spiste vi nydelig lunsj ved stranden, før vi tok turen til Maspalomas ørkenen.. Reker i hvitløksolje, med hvitløksbaguetter er snadder. Virkelig snadder, mmm. Mange av dere har sikkert vært i ørkenen, åhh – det er så flott der! Fantastisk. Vakkert for øyet, that’s for sure! Det var et lite bildedryss fra dagen idag, viser bilder fra ikveld imorgen tidlig. Nå må vi pakke og finne sengen. Kisses

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg