Roadtrip!

God morgen! Solen skinner nok en dag her i Oslo, og det er så utrolig deilig! Passer perfekt siden Helen har bursdag idag, det skal feires og vi gleder oss ♥ Skal møte henne i Bogstadveien nå, for bursdagslunsj og senere skal vi spise på takterrassen før det blir fest hos oss ikveld. Håper jeg rekker å bake henne bursdagskake! .. Ææ, tiden flyr alt for fort. Igår var jeg og Gard på roadtrip for å hente sykkelen hans, siden vi allerede var i Fredrikstad kjørte vi videre til Strømstad, og spiste lunsj der i solen på bryggen, utrolig koselig sted. Så bare det såklart avgårde tiiiil … Svinesund (harryharry) haha. Fikk handlet noen kilo med godteri og en del brus + kjøtt, så vi klager ikke. Sko Coverse / Skjørt BIK BOK / Briller Le Specs / Veske Carla Saade / Tshirt Gina Tricot Strømstad er så koselig. Fikk litt barndomsminner da vi var her, husker hele familien var innom her når vi var på vei til ferie engang. Koselig! Også er det bare litt over én time til Oslo? Hit skal jeg oftere. En veldig fin fredag sammen med kjæresten. Det har liksom blitt vår greie å kjøre på roadtrip. I løpet av noen dager, har vi kjørt 50 mil. Koser oss på biltur med musikk og gode samtaler vi ♥ På kvelden var vi på middag hos Maria og Erik, hvor vi gjentok suksessen fra forrige helg med noen runder “Ryktet går” det spillet altså, favorittspillet mitt! Dere MÅ kjøpe det, lover at dere kommer til å le dere ihjel. God stemning rundt bordet! Kveldens antrekk // Sko Zara / Briller H&M / Kjole fra en butikk i Soho / Veske Aldo Nå skal jeg hive meg i dusjen, og deretter feire verdens beste bursdagsbarn! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg