Roadtrip

Hurra! Da er vi over halveis og snart på Bjorli, regner med vi er hos mamma rundt 6 tiden. Der venter svineribbe med deilig tilbehør! Gleder meg sånn til å se mamma og Andreas igjen, det skal bli så kos! Imorgen tenker vi å ta de med på Moldebadet og deretter spise en god lunsj før vi kjører hjem til Midsund til pappa og de. Dere aner ikke hvor stappet bilen er, så vidt vi fikk med oss alt! Måtte faktisk sette igjen en del av verktøyet til pappa som vi brukte under oppussingen. Haha! Vi har ihvertfall nok julegaver med oss.. Igår var jeg og unnet meg to julegaver til meg selv, en fra firmaet mitt, og en til meg selv fra meg selv. De skal selvfølgelig ligge under treet, hehe.. Gleder meg til å vise dere, og ikke minst vise dere gaven min til Gard, iiiiih!! Her er noen bilder fra roadtripen vår så langt /Koser oss på tur! Vi skrives imorgen, ikveld skal jeg bruke all tiden min på mamma og bror! Smask

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg