Rise and shine!

God morgen! Jeg har våknet eksakt samme tid tre dager på rad nå. 08.20 … Freaky. Uten å stille klokken ja, selvfølgelig. Nå er jeg på vei ut døren i skrivende stund, Rolf Ivar kommer og henter meg, siden den andre bilen er i Oslo – da må vi dele på. Så skal jeg få satt på nye vipper, skal til regnskapføreren min, en liten tur til legen og til slutt skal jeg jobbe noen timer på AMFI Moa. Er det noe jeg elsker så er det å ha full timeplan. Blir såå glad av det! Full fart hele dagen, juhu! Jakke Zara / Tskjorte BIK BOK / Skjørt Style By Marina Har på meg favorittklokken fra klokker.no – her. Igår så jeg forresten den nyeste episoden av Gossip Girl .. Vil.ha.en.ny.nå!! Klarer nesten ikke vente til neste uke … Det er så spennende. Følger dere med? Ønsker der en herlig dag idag! Her har det begynt å snø litt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg