Riga, Baby

That’s right! Vi klarte å kidnappe Henriette, hun ble helt sjokkert – og det var akkurat den reaksjonen vi var ute etter. Nå er vi 15 jenter i deilige Riga for å feire dette vakre vesenet vårt ♥

Uten navn-2
Vi vekket henne 05.15, koste oss med frokost mens hun pakket og gjorde seg klar, og klokken 07 var vi på vei ut døren. Hun ble såå glad når hun fikk vite hvor vi skulle. Vi har booket det fineste hotellet, virkelig! Wellton Centrum, anbefales! Vi fikk ett veeldig fint rom uten ekstra kostnader, nettopp fordi hun snart skal gifte seg. Champagne på rommet og fikk vi ved ankomst, ikke noe tull!

I går spiste vi lunsj og drakk vin på Terrace Riga, utrolig kult sted med utsikt over byen. Litt loungeaktig, og kan absolutt anbefales. Dermed gikk det slag i slag med middag, og drinker rett i nærheten av byen. Kom oss i seng rundt 02, men hadde en relativt rolig kveld – så alt kruttet er spart til idag. Selve dagen! Vi har stappfull agenda, og jeg gleder meg enormt til denne dagen. Solen skinner og det kunne ikke passet oss bedre. Følg med på insta og snap da ♥

Uten navn-7-2Uten navn-6-2Uten navn-3Hehe, jeg kunne ikke dy meg med disse bildene, viser ihvertfall hvor gøy vi har hatt det!

Verdens peneste jente ♥
Uten navn-4Uten navn-5Her har vi litt over halvparten av jentene, klare for middag igår. Så fine atte! ♥

Nå må jeg vekke soon-to-be-briden som faktisk klarer å sove seg gjennom min tasting på macen 😀

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg