Révolution

GOD MORGEN søtinger! Planen var å stå opp klokken 07 idag, pga rørlegger som skulle komme ned til den nye leiligheten, men når alarmen gikk av hadde jeg fått melding av min snille kjæreste som sa jeg bare kunne sove litt til, for han kunne ta seg av den biten. Snillingen, det er sånt man setter pris på i hverdagen, det burde jo vært omvendt siden han faktisk står opp klokken FEM hver morgen, stakkar. Men nå er vi begge på plass her nede, og jeg skal la han få sove litt mens jeg fuger flisene på badet. Han er i full gang med kjøkkenet, så spørs om jeg klarer å jage han til sengs. Genser herfra / Jeans Noisy May / Skjerf, cardigan og boots ACNE Håper dere får en fin høstdag! Her blir der full rulle med alt mulig som skal gjøres, så det er bare å hoppe i arbeidsklærne. KOS DERE!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg