RETRO

OLYMPUS DIGITAL CAMERANEW IN

Vi storkoser oss i Bergen. I går laget vi mørbrad biff med rødvinssaus og parmesan smør, samt ovn-stekte poteter. Vi tok oss et langt, deilig bad og la oss relativt tidlig. Godt å bare slappe av ♥ Kari og Poco er her også sammen med oss.

På dagtid var vi en liten tur i Bergen by, kjøpte kaffe, og gikk tur i gatene.. Jeg hadde ikke planer om å shoppe, egentlig. Men siden jeg ikke fikk tak i de tingene jeg ville fra Balmain kolleksjonen, unnet jeg meg rett og slett litt nyheter fra Retro. En av mine nye favoritt butikker i Bergen. De har så mye fint atte hjelp!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAAlexander Wang Alpha Soft Bucket Bag ♥

Jeg har lenge sett etter en ordentlig fin bucket bag, med litt god plass i. Denne synes jeg var så cool, elsker detaljene under. Det satte prikken over i’en. Denne kommer til å bli brukt mye i hverdagen. Til svart skinntights, boots o.l

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Calvin Klein undertøy ♥

Det aller beste undertøyet jeg har, er Calvin Klein. Noe så mykt – comfy og fint på samme tid. Just love it, og har det i flere farger. Denne versjonen har jeg ikke sett før, og gleder meg til å ta det i bruk.

OLYMPUS DIGITAL CAMERANike joggedress ♥

Er det noe denne jenta elsker, så er det uten tvil joggeklær. Det er det første jeg tar på meg når jeg står opp når jeg har fri, og det første jeg tar på meg når jeg når jeg kommer hjem etter jobb. Og denne Nike joggedressen synes jeg var helt rå! Kommer til å bruke denne så mye! Mmm, kosekosekos.

11 kommentarer
    1. Hvor kjøpte du Nike- joggedressen? Så fin!

      Du er så inspirerende, og jeg synes du er blitt mye flinkere til å variere og lage gode gjennomførte innlegg. Det er så kjekt å besøke bloggen din, og jeg synes du er en så fantastisk søt jente.

      Ha en super helg i Bergen, klem

      http://www.siljeokland.no

      1. På Retro 🙂

        Så kjekt og høre, tusen takk – jeg prøver så godt jeg kan <3 Mye kjekkere å bruke god tid på ett innlegg enn å rushe på to 🙂 Klemmer til deg!

    2. Vil ha alt!!! Hehe 🙂
      Liker bloggen din kjempegodt nå, bedre med få ordentlige innlegg. Kvalitet over kvantitet, tommel opp 🙂 god søndag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg