Retro tshirt

How awesome is this tshirt? So retroish ♥ Get it here



Wearing : Jacket H&M | Jeans here | Tshirt here | Cap Junkyard | Shoes Reebook | Handbag Alexander Wang | Sunglasses Celiné

Hvor kul er ikke denne tskjorten? Digger den, selv om jeg aldri drikker Cola selv, liker best pepsi jeg ♥ Måtte kjøpe den i hvit og, superdigg stoff på den, passer godt til joggisen jeg har på meg. Nå er garderobe og kommoder kjøpt inn, og jeg skal straks bytte fra joggis til noe litt penere, skal nemlig på middag og vin til Ragnhild, sammen med Helen, Malene og Martine. Hører rykter om kjøtt og rødvin, og magen hyler av glede! Vi har akkurat begynt “vinklubben” som vi kaller det,  hvor vi ber hverandre på middag og vin én gang i mnd, hver sin tur. Koselig! Kvalitetstid er viktig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg