Restaurant 360

Jeg har vært veldig flink til å booke bord på forskjellige restauranter hver eneste kveld denne ferien, og det er jeg så glad for. Liker å ha en fast plan for kvelden, for ellers blir det ofte litt sånn halveis føler jeg. Hittil har vi vært på Hakkasan, Eauzone, Buddah Bar- og igår var vi på 360. En restaurant samt utested som ligger ute i sjøen på en pier med utsikt til nydelige Burj Al Arab og Jumeriah Beach hotel. Samtidig har man god utsikt mot Burj Khalifa, så det er litt av en opplevelse og være der ute. Veldig fancy restaurant, med nydelg mat og god musikk. Etter noen timer med mat og kos, tok vi turen opp på taket og ut hvor det var full fest. For vår del ble det bare med en runde for å se, og så tok vi taxi hjem igjen siden jeg ikke følte meg så bra. Men utrolig kjekt å se.. Nå vet jeg hvor vi skal om vi skal ut neste gang vi er her. Anbefales ♥



Kjole : Random butikk i Soho, NYC Sko : Zara Jakke : H&M

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg