Reker, vin og sang

GOD MORGEN, og gooood helg ! Igår hadde jeg en fantastisk helaften med gode venner! Det var strålende vær her, og det måtte vi selvfølgelig utnytte. Så jeg inviterte til takterrassefest hos meg. Vi begynte med reker og vin allerede klokken 18, mens solen fortsatt sto på for fullt. For en deilig sommerfølelse. Bedre blir det faktisk ikke altså. Så ble vi sittende i flere timer, høre på musikk, skravle, se på at solen gikk ned, og bare  nyte kvelden. Avsluttet med en tur på byen. Superdeilig kveld! Gode venner er GULL verdt. Her er en liten knippe bilder fra kvelden : Reker må jo være noe av det beste man får, ikke sant? Vi var 9 jenter til å begynne med, men vi ble flere utover kvelden, både jenter og gutter. Tror vi ble ca 16 stykker til slutt. Så koselig! Vakre jenter! Meg, Fiona og Mari! Skjønneste de to der altså. Champagnen måtte sprettes! Så fine! My roomie! Vakre Camilla! Verten strålende fornøyd med kvelden. Meg og beste Marimi! Sånne kvelder er gull verdt. Ønsker meg flere sånne! Ser ut som været blir strålende idag også, så hvem vet.. Kanskje vi havner der i kveld også? Tone har vært på besøk hos meg siden onsdag, og ikveld kommer Rolf Ivar og Daniel. Imorgen er det duket for bryllup på Bygdøy! Så nå skal jeg ut på kjoleshopping. Nyt denne deilige fredagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg