Reiseklar!

Koffertene er pakket, vi er våken og klar for varmere strøk! Åh, kjenner det er deilig å tenke på når jeg titter ut vinduet og alt jeg ser er slaps, slaps og atter slaps. Hello sandaler og SOL! Jeg krysser fingrene for at internettet på hotellet ikke er vanskelig å ha med og gjøre, det er typisk når man er ute å reiser. Always a problem. MEN, jeg har forhåndskrevet ett innlegg, så jeg skal nok få fikset nett til oppdatering. Ønsker mine søte lesere en fantastisk lørdag! Do what ever makes you happy :* Idag reiser jeg i dressjakke, BRRRR … Men jeg skal heldigvis ikke være så mye ute 😀 Mihi. Jakke Zara / Topp H&M / Sko J.C / Shorts Levis / Mappe til Mac Gina Tricot. Snakkes ikveld eller imorgen sweethearts! SMASK

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg