Reisefeber

Nå er jeg skikkelig klar for roadtrip til Hove, men jeg liker ikke å reise fra stakkar kjæresten min som må være en hel uke alene hjemme. Men han er vel bare glad for å bli kvitt med en stund tenker jeg, hehe. Kommer til og savne han, er ikke vant til å være borte fra hverandre. Takk gud for mobiltelefon.

Her har dere meg, klar for Hove.

Og min elskede som må klare seg alene, stakkaren.

Love you.

Nå skal vi ha skikkelig kosekveld, med god mat og James Bond.

Ha en kjempe fin søndagskveld.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg