Reisedagbok : Ankomst Vieques

Sponset tur16231132_10158608147130355_1874947870_oRiktig god (og sen) lørdag til dere! Plutselig var jeg et helt annet sted i verden! Planen min var å bruke flytiden på og jobbe, men siden vi ikke hadde wifi får oppdateringen komme litt senere. Jeg, Espen, og de andre vi reiser med har kommet oss trygt frem til San Juan i Karibien. Vi ligger 5 timer bak dere forresten, så her er det fortsatt bare ettermiddag (og jetlaaaag) hehe, neida – ikke helt enda.. Men det kommer vel snikende.

Vi fløy først med Norwegian fra Oslo til London, og deretter til San Juan hvor vi nå sitter og venter på propellfly til Vieques hvor vi skal bo! Heldige, heldige oss. Dette tar vi absolutt ikke for gitt!

16196802_10158608146865355_2016302215_o16145463_10158608146675355_411699601_o16244991_10158608146555355_1660996815_o16231161_10158608146915355_986415195_o16231396_10158608147085355_146863442_oVi har vært så heldige at vi har fått flydd premium med Norwegian idag, og det har virkelig vært en fryd! Stor plass, seter som du nesten kan ligge i og fotskammel til å lene beina på. Veldig behagelig og kjempegod service. Når vi kommer frem skal vi sjekke inn på El Blok hotell, som er et superkult design hotell helt ved stranden. Det ser helt magisk ut. Gleder meg til å få tatt bilder imorgen, og dele dette med dere. Vi er her sammen med flere bloggere, fra Sverige, Danmark og Finland, og skal være her til onsdag! Vi har fullt program og jeg gleder meg enormt mye til å få oppleve alle disse tingene. Har også hørt fra en venninne at det er villhester dit vi skal, så det blir spennende å se om vi får se de! Gleder meg til å dele dagene med dere. Litt usikker når jeg år oppdatert, men for deres del hjemme, blir det nok uansett ikke før på kveldingen, håper dere kan holde ut med det noen dager.

I kveld skal vi kose oss med drinker på takterrassen på hotellet, bli kjent, og spise middag sammen! Passer meg utmerket. Blir godt med en litt tidlig kveld. Håper alt er bare fint hjemme! Oppdaterer i morgen med freshe bilder og fine farger, wii!

Suss

16 kommentarer
    1. Hei! Jeg må spørre om en ting, vi er en jentegjeng som skal til Oslo i februar på kinopremiere, men vi vil ha et sted å spise før kino og steder å reise ut etterpå, hva er dine beste tips til utested i Oslo? 🙂 Ha en super ferie, gleder meg til å se bilder! 🙂

      1. Hei! Åh så gøøy <3 Da hadde jeg ville tatt med jentene på disse stedene : Enten tapas på Champagneria og drinker på F6, eller en middag på SudØst med drinker! Uteliv.. Jeg liker F6 for drinker som sagt, og Monkey Bar men da anbefaler jeg bord. Ellers er Himkok veldig bra, gode drinker og litt større sted 🙂 KOOOOS dere <3 Suss

      1. De er med i kofferten i tillegg til en haug med gnagsårplaster 😀 ! Fikk gnagsår av de så da ble det andre sko i stedet 🙂

    2. I innlegget om reiseantrekket skriver du at man ikke alltid trenger høye heler og at antrekket er din favoritt. Også har du endret antrekket til høye heler og penere tights?

    3. Dette er da vitterlig ikke merket? Jeg liker deg godt, Lene, men du er en av verstingene i klassen når det gjelder merking av innlegg..

      1. Jeg tror du må se over en gang til 🙂 Det er klart og tydelig merket øverst i innlegget. Etter reglene. Jeg er faktisk veldig flink å merke, så jeg er litt uenig i påstanden din. Ha en fin dag 🙂

    4. Nydelige nydelige deg Lene!!:)Kan jeg spør deg om hvor capsen er ifra og hvilken farve du Har på leppestiften,nyydelig!!:)Kos dere masse videre:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg