Reise : Château De Berne

Annonse – noen av klærne er sponset og linkene er adlinks

Herlighet for noen deilige dager vi hadde i Frankrike. Så spontant, og så utrolig riktig! Det gir så mye å reise på sånne turer, til sånne steder. Tar meg rett tilbake til i fjor når jeg og min bestis Helen dro til St-Tropez. Vi bodde litt på “landet” da også, som nå. Kan nesten ikke tenke meg noe mer sjarmerende enn å bo på sånne steder, helt utrolig deilig. Anbefales på det varmeste ♥ Ofte velger man kanskje å bo i sentrum når man drar til Frankrike, men jeg synes dette her slår alt! Magisk. Rett og slett! Hotellet vi bodde på heter Château De Berne.

Fantastisk mat, deilig vær, nydelig hotell, nydelig vin, tennis for første gang (såå gøy!!) Trening, avslapping og bare ja – herlige dager. Avsluttet med en tur til Cannes før vi reiste hjem. To netter høres kanskje ikke så mye ut, men hjelpes så mye vi rakk på den tiden. Denne turen ville jeg ikke vært foruten!

Jeg skal spille mer tennis altså! GJETT da. Tights hertopp her

Virker på meg som flere av dere har vært på akkurat dette hotellet, og som skryter av verdens beste rosévin, og JA det skal jeg være helt enige med dere i. Vi var på vinsmaking og jeg elsker jo god vin, så det var supergøy! Da fikk vi se både hvor de høster vinen, vi fikk se hvor det oppbevares, og ikke minst smake på vin (som vi ikke spyttet ut, he he he) Mmm ♥ Kosi kosi!

Her kommer bilder og antrekk fra turen ♥ Ønsker dere en herlig dag, håper livet smiler i kapp med vårsolen!
Skjorte & briller fra You & I – Hatt HM

Topp her – Skjørt Ganni

Topp her – Skjørt You & I

Bikini her

Topp her

Nå skal jeg ut å spise deilig indisk på Jewel Of India med venner, er så god mat der! Nyt kvelden!

5 kommentarer
    1. Så helt fantastiske ut! Du hadde fine solbriller, men jeg lurte også på hvor venninna di sine solbriller er fra?
      Mvh Silje

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg