Reindeers and brickwall

Ready for a trip to the mountains ♥





Shoes Acne | Sweater H&M | Leatherpants Zara | Jacket Arnie S | Handbag Chanel | Hat H&M Straks klar for avreise til Geilo med hele United Bloggers teamet, gjett om jeg gleder meg. Toget går klokken 15, så nå skal jeg pakke siste rest før jeg setter kursen mot Oslo S. Igår har jeg og min kjære 1,5 års dag, og det feiret vi igår med 9-retters middag på Plah. Så da kan jeg dra vekk i helgen med god samvittighet, vel vitende om at vi hadde en super kveld igår ♥

God helg så lenge, så skriver vi fra Geilo!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg