Refreshing lemonade

God kveld fra meg og Poco! Vi har innekveld idag, og jeg rydder og styrer i garderoben min. Deilig å få gjort det før man reiser! Jeg fikk nettopp surprise telefon fra pappa, de reiser til Italia nå – og skulle komme innom Oslo imorgen, men så kommer de ikveld allerede, jippi! Har ikke sett pappa og stemor siden januar! Jaggu meg på tide med litt kvalitetstid  ♥ Idag har jeg fått totalt hekta på Lemonade (-sukkeret da) så med andre ord bare vann med sitron og isbiter, utrolig friskt og deilig! Ihvertfall når det er så varmt i luften. Også er det jo superbra for kroppen også. Tenkte jeg skulle tipse dere om dagens middag mens jeg først er i gang. Fikk sånn cravings på kjøttsuppe tidligere, så mekket sammen noe i en fei – og den ble så utrolig god!! Suppe er noe av det beste jeg får. Ingredienser : Svineknoke/saltkjøtt (jeg brukte faktisk sommerkoteletter, nydelig det også) Blomkål, kål, løk, gulrot, kålrabi, salt, pepper og kjøttbuljong. Smak til med både buljong og salt&pepper – tror jeg brukte rundt 4 kjøttbuljonger. De er så gode på smak! Suppen koker på 15 minutter, så en rask, sunn og god middag dette her  ♥ Meg og Pocovenn tidligere idag, vært på hele 3 turer allerede! Stakkars liten som var hos frisøren igår, og ble … Skamklipt. Huffa! Han hadde SÅ fin pels, og var som en liten bamse  ♥ Men det måtte til med en så kort klipp visstnok, og det vokser jo ut igjen på 2 uker. Jeg synes han er så skjønn uansett jeg, så glad i han blitt! KLEM

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg