REFLECTIF

Annonse
mdxif_lansering99

FORSIKRINGSSELSKAPET If I SAMARBEID MED MARDOU&DEAN – REFLECTIF

collage kopiMOTERIKTIG OG TRYGT NÅR MAN ER UTE OG GÅR I MØRKET

Forrige uke var jeg, Espen, Julia og Hedda på event på Mardou&Dean på Aker Brygge. Der fikk vi se den nye kolleksjonen som If har laget i samarbeid med designerne. De har altså inngått et samarbeid hovedbudskapet er at man fint kan være moteriktig selv om man også samtidig tar forsiktighetsregler. Og dette er et veldig viktig budskap. Kolleksjonen er superkul og består av jakker, vesker – og hansker. Med andre ord – alt man trenger i ett antrekk. Man trenger selvfølgelig ikke å ha på seg hele kolleksjonen samtidig, men man kan fint adde ett av plaggene i ett vanlig hverdags eller festantrekk. I dagslys ser kolleksjonen helt normal ut, mens i mørket lyser den opp – og det er ingen tvil om at man blir sett – ingenting er bedre med andre ord. Her er man både kul – og forsiktig på samme tidspunkt.

mdxif_lansering69mdxif_lansering1

NOTE TO SELF – BEGYNNE Å BRUKE REFLEKS

Uansett hvilket antrekk man har, om man er hverdagslig eller pyntet så er refleks livsviktig nå som det blir så tidlig mørkt ute. Det er ofte jeg kjører ute når det er mørkt, og det er jo nesten umulig å se folk som ikke har refleks på seg. De fleste kler seg jo i mørke klær i tillegg, og da er det ekstra vanskelig å se de. Det siste man ønsker er å kjøre på – eller bli påkjørt fordi man har vært sløv med refleksen. Nei – her må vi nok skjerpe oss litt alle sammen?

Pappa har alltid vært flink å tvinge på meg refleks i oppveksten, jeg har nærmest fått det inn med teskje. Likevel er jeg sløv og glemmer det. Men nå er det slutt. Alle i familien og vennene mine skal få refleks av meg til jul. Hehe.. Ja? Hvorfor ikke? Man må jo verne om de man er glad i om de er for sløve til å passe på det selv. Årets julestrømpe blir fylt med reflekser med andre ord..

HVEM HER ER FLINK Å BRUKE REFLEKS?

Ta vare på dere selv ♥

4 kommentarer
    1. Jeg våger faktisk å påstå at jeg pleier å være flink til å huske refleks 🙂 Det er jo såå viktig, jeg får helt kav hvis jeg har glemt det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg