Reebok Flex U-Form+

God kveld i mørket  ♥ Åh, idag har jeg og Oda hatt litt av en dag! Shopping, svømmehallen, middag og bowling! Og så kommer jeg i tillegg hjem til pakke fra Reebook, og det nyeste fra kolleksjonen deres. Da må man jo bare smile, spesielt fordi jeg liker Reebook så veldig godt. Noen av favorittskoene mine fra før, er fra Reebook, og jeg liker de supergodt til trening. Tightsen, skoene og toppen er fra Reebook og kan kun kjøpes hos Intersport. Det kule med disse skoene, er at de tilpasser seg foten. Man trenger bare å føne de i to minutter frem til merket i hælene har skiftet farge til rødt. How awesome is this? Da vet man ihvertfall at man har de aller best tilpassede skoene til både trening og hverdags ♥ Her kan du se hvordan du skal gå frem når du skal forme Reebook Flex U-Form+ : http://youtu.be/D6g1psNqaxs Hva synes dere? Var ikke skoene freshe? Fine og bruke til hverdags også disse, om man ønsker å være litt ekstra sporty! Tightsen er jo litt annerledes enn vanlig da, liker dere den? Liten kveldstur sammen med Oda, før vi skal benke oss foran TV’en og se film og spise sjokolade ♥ Annonse  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg