RED vs NUDE

Som jeg har nevnt tidligere er det trendy både med røde og naturfargede lepper for tiden..

Hva synes dere er finest?

Jeg ELSKER begge trendene, men jeg kler overhodet ikke rød leppestift,
men for de som er så heldige at de kler det – helt nydelig!!! Jeg blir misunnelig.. 🙂

Gode tips:

-Skal man bruke rød leppesitft – er det veldig fint at man har minimalt med sminke ellers.. 🙂
Men man kan ha mye sminke i tillegg til de røde leppene også 🙂 

-Naturfargede lepper passer også best (synes jeg) til minimalt med sminke,
Men denne fargen kan også brukes til mye sminke uten at det ser for mye ut !

RØD…

ELLER …

NATURFARGET..

-Lene-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg