Red glossy lips

God kveld leserene mine ♥ Rolf Ivar hadde ikke noe særlig lyst å dra hjem ikveld, så han tok likegreit en feriedag til, slik han får være her til imorgen. Sååå koselig. Vi har igrunn bare vært hjemme i hele dag, slappet av på sofaen, spist god mat, sett film, sovnet litt, og bare kost oss. Nå skal han (som alle andre mannfolk, og sikkert en del kvinnfolk) se EM, og jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre om fotball – så jeg skal jobbe noen timer. Greit å få unna litt på en søndag. Her kommer noen herlige anbefalinger fra meg til dere. Tidligere i uken fikk jeg produkter fra Yves Rocher i posten, som jeg har testet ut. Og disse fire ble mine favoritter som kommer til å bli brukt mye fremover. There is no secret that I love red glossy lips, right? ♥ Resultat : Leppestiften er fin alene også, men ekstra fin med lipglossen over. Lipglossen har jeg forresten i sminkevesken min fra før av også, i beige. Og jeg liker den veldig godt. Hva synes dere, var den ikke fin? Dette er en olje man kan bruke på huden, i håret, i badekaret, eller til massasje. Til slutt, lip balm. Så langt liker jeg den veldig godt. Jeg er så avhengig av lypsyl at dere hadde ikke trodd det. Jeg bruker lypsyl hele tiden, hver eneste dag. Det har jeg vært i flere år. Klarer ikke sove hvis jeg ikke har lypsyl på, og mister jeg lypsylen min – er det krise. Hhih, det er så mangt. . . Produktene kan dere finne ved å gå inn på Yves Rocher sin hjemmeside, og gjett hva? Om dere klikker dere inn her, og liker siden deres – får dere ett gavekort på 100,- å handle for. (Om du handler for over 300,-) Jeg har en del produkter fra Yves Rocher fra før, som jeg er veldig glad i. Så dette er produkter jeg absolutt kan anbefale videre til dere ♥ (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg