RED – FRINGES

ADLINKS
OLYMPUS DIGITAL CAMERAPA044213PA044152PA044162PA044198PA044220OLYMPUS DIGITAL CAMERAHatt H&M – Belte Lene Orvik Collection – Skjerf Bik Bok – Skjørt Nelly – Boots Roots – Veske YSL

Alternativt kan du bestille tilsvarende look her ♥
SkjerfSkjørt
BootsVeske
Hatt, Belte

Da er min første dag i ny jobb overstått, og det har vært så motiverende og gøy! Jeg elsker kontoret, kaffemaskinen, pulten min, maten i kantinen, locationen, kollegaene mine. Det er SÅ bra energi her, alle er like ivrige etter å nå målene fremover. Og det digger jeg. Gleder meg til en ny dag imorgen!

8 kommentarer
    1. Lene!! Jeg har lest Paris-innlegget ditt ettersom jeg drar til Paris imorgen, masse fine tips! Jeg booket bord på “Le Matignon” som du skrøt sånn av! Det jeg lurer på, er det veldig dyrt der? Vi har bestilt bord for kvelden til middag, men er stedet veldig overpriset? Hilsen Helena!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg