Red dress

Adlink
Desktop15kjoleKjole herfra | Sko Adidas Superstar | Briller RayBan | Jakke Weekday

Endelig skulle jeg ta noen fine antrekksbilder til dere igår, tok opp kameraet og da var batteriet selvfølgelig tomt, hehe. Så da ble det med mobilen altså, sorry ♥ Elsker denne kjolen her, så chill og behagelig.. Kan fint brukes både til hverdags og til fest. Idag er det lørdag, woho! Og idag skal vi ut på sprell med vennene våre, gleder meg! Og imorgen har jeg lyst å dra et sted, men aner ikke hvor! Forslag? I følge værmeldingene her i Norge er det desverre ikke stort fint vær å vente seg, så jeg har veldig lyst å dra utenlands.. Må bare få overtalt Gard først, hehe.. Vil være i Norge han. Egentlig jeg og, men vil jo ha fint vær og samtidig. Får se hva vi finner på!

686A17DA-87A8-4564-9A65-B85BDB2B41DFSå fin han da vet du, matchet vi.. Hehe, det var IKKE med vilje ♥

Lørdagssmil!

15 kommentarer
    1. FOR en nydelig kjole! Og nydelige deg 🙂 Har fulgt bloggen din i 4 år, og det er så morro å se alt du har fått til og gått igjennom på den tiden. Stå på, jeg heier på deg! God helg!

    2. Kul kjole og fin farge:-) Tror jeg akkurat kom joggende bak dere på Sørenga:-) Håper dere synes det var fint her selvom været ikke var helt topp.

    3. Reis til Finnmark og opplev den fine naturen. Gå masse fjelltopper. Er meldt fint vær her til uken. Hvorfor reise utenlands når det er så mange steder i eget land en ikke har besøkt 🙂 Fly til Alta og evt leke bil.

    4. Hvor ofte smører du deg med selvbruningen for å vedlike holde fargen?:-) har selv kjøpt den men usikker hvor ofte seg skal;-)

    5. Wow, I really like your outfit, it looks absolutely amazing! :DDo you wear your cute Adidas sneakers without socks?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg