Red dress

Hei fininger ♥ Riktig god helg til dere alle sammen! Håper den blir nydelig for alle og enhver.

20150822_173742Her i Oslo skinner solen, så deilig! Hittil idag har jeg vært i møte, og nå venter litt jobb før middag og bursdag i kveld. Denne helgen er det kick-off med United Bloggers på Vestlia, Geilo – jeg får ikke dratt opp før imorgen tidlig pga bursdagen i kveld, men gud som jeg gleder meg! Gleder meg til å møte alle blogg-kollegaer igjen, til aktiviteter, middag, fest og kos. Gard skal også være med! Kan være det blir litt stille fra meg her inne imorgen, men da hører dere fra meg på søndag igjen med full oppdatering fra helgen. Tiden strekker ikke helt til idag kjenner jeg, og i morgen går det i ett bankende kjør! Følg med på snapchat og instagram i mellomtiden da : @leneorvik begge stedene!

Elsker denne røde favoritten, perfekt til sommerdager. I tillegg er den supercomfy på ♥

Uten navn-3 20150822_17370420150822_173743 20150822_173659Kjole fra Envii | Sandaler Birkenstock | Veske Chanel | Solbriller Céline

2 kommentarer
    1. God helg snuppa! 🙂 Kos deg masse masse, høres ut som helgen din blir super! Her blir det feiring og kos i Bergen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg