Red berries and a dress

God fredag lovelies! Sitter her på hjemmekontoret og nyter en deilig porsjon youghurt med friske jordbær i. Det er hva man kaller en fin start på dagen. Mmm, jordbær youghurt OG friske jordbær. Nydelig. Ble vekket kl 08.45 (når jeg for en gangskyld når jeg tenkte å sove liiiitt lengre) av telefonen. Men, hei! Man skal jo ikke klage når det er DHL som kommer med pakke på døren. Ih! Endelig kom kjolen min fra Asos. Jeg er nesten klar til julen, skal bare hente èn pakke til fra Nelly, så er jeg klar for julens festligheter med familie og venner! Viser dere bilder senere. Her er ihvertfall skjønnheten fra ASOS. Jeg ble helt forelsket da jeg så nydelige Ulrikke i denne, så jeg måtte bare klikke den hjem selv også. Den er så utrolig fin i ryggen. Glede seg til å hoppe oppi! Det var ubeskrivelig deilig å komme hjem igår .. En herlig følelse. Deilig å krype opp i sengen og inn i trygge armer, gjett om jeg sov godt i natt. Idag skal jeg og min kjære på besøk til mammaen min og bror! Guri som jeg gleder meg til å se de igjen!! Klemme de ihjel, hihi. Mamma skal diske opp med pinnekjøtt og vi skal bare kose oss. Levere litt julegaver og skravle i vei. Igår laget jeg Panang Gai gryte (igjen) til meg og Rolf Ivar, og så slappet vi bare av, og bestillte sydentur! Hurra. Drar om 22 dager, til herlige Gran Canaria. Også fikk jeg blomster på døren! Så utrolig koselig. Blomstene fikk jeg for godt samarbeid på bloggen. Fantastiske, ikke sant? Gleder hver en jente dette vel? Unnet meg et par episoder av Gossip girl på sengen før jeg stod opp idag også. Deilig med fri! Men nå er det så spennende at jeg nesten ikke klarer å vente til neste.. Ønsker dere en herlig fredag. xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg