Red

Overskriften kunne refereres til min noe solbrente kropp, men nå er det faktisk fargen på kjolen jeg refererer til. Jeg måtte jo finne en måte å dekke til min ihjel brente brystkasse, så da ble det denne kjolen ikveld.. Kjolen er fra Zara / Skoene fra JC / Smykke Glitter Vi kom nettopp inn etter en 2 timers lang middag, ah – elsker det. Bare sitte og spise, prate og le uten å tenke på tiden eller noe som helst annet. Idag slo jeg til både med forrett, middag og dessert – så nå føles det som om jeg snart ruller ut fra sengen her.. Alt for mett. Men da vet jeg ihvertfall en frøken som kommer til å sove godt i natt. Kjæresten ser på Eurosport og jeg koser meg med å oppdatere dere. Men nå venter søvnen, og jeg gleder meg til å krype inn i armkroken til han her .. Kjærestepar :-* Imorgen skal vi til Las Palmas på shopping! Det klør i fingrene, hihi. Gleder meg, det er en nydelig by! Godnatt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg