Recommendation

De fleste av dere setter pris på anbefalinger. Og jeg får veldig mange spørsmål i løpet av en uke. Spørsmålene kan være mange, hvilke hår produkter jeg bruker, hvordan jeg lager krøllene mine, hvordan jeg farger håret, hvilke sminke jeg bruker osv. En del av dere reagerer dessverre negativt på at jeg reklamerer for ting, men jeg vet at mange vil vite dette, så jeg kommer nok ikke til å slutte å gi tips / anbefalinger. Men nå har jeg opprettet en ny kategori som heter Lene anbefaler – som ligger til høyre i sidebaren. Der vil jeg legge ut forskjellige tips/anbefalinger fra sminke, hår til reiser osv. Jeg kommer til å si fra til dere hver gang jeg legger ut en ny anbefaling, så kan de som interesserer seg, gå inn å lese. Og til dere som ikke er interessert, la være. Lurt ikke sant ? Den første anbefalingen kan dere lese her. Min første anbefaling ligger allerede ute, håper dette er noe dere setter pris på! Nå skal jeg og min kjære finne sengen for kvelden, og fra i morgentidlig blir jeg forlatt til meg selv, hehe..  Men bare noen timer, for Malene kommer for å holde meg med selskap. Tør ikke sove alene jeg skjønner dere, litt husredd.  IIK. Håper dere har hatt en herlig kveld. Jeg har jo også skrevet til dere tidligere at jeg nå også skriver for blogit, og idag har jeg laget ett reiseinnlegg ang Dubai. Les artikkelen her.   Natta da!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg