Recipe : Eggmuffin

Nå har jeg altså oppdaget noe så godt, sunt, lurt og you name it som : Eggemuffins! Har jo hørt om det før, men aldri engasjert meg noe særlig i det. Men det er jo supergodt ♥ Dette kan man lage både til frokost, lunsj, kvelds og snacks om man ønsker det. Gjort på 1 – 2 – 3. And this .. Is how you do it.

Uten navn-3
Uten navn-3Fantasien har ingen grenser, her kan du putte i hva du ønsker! Vi har prøvd litt forskellig her hjemme, og jeg synes det er veldig godt med tomat, paprika, purreløk, fetaost i biter og skinke. Til ca 5-6 former (1 person) trenger du 2 egg, melk eller egg velger du selv hvor mye du har i. Skal du lage til 2 personer, tar du 4 egg.

Stekes i ovnen i 10 minutter på 200 grader, og voila! Anbefaler å ha salat til, eller en deilig avokadokrem. Og et lite tips, som “snacks” er det utrolig godt med bare egg, og ost på toppen, superdigg! I mean.. Who needs candy anyway…. Hehe.

collage kopi
Enjoy ♥

7 kommentarer
    1. Jeg synes det er så synd at det ikke går an å zoome inn på bildene dine på iPhone 🙁 hvor har du kjøpt de eucalyptus stilkene du har i vasen bak der?? Stor klem fast leser som ikke kommenterer ofte nok 🙂

    2. Ååå tusen takk for tips! Hadde ikke særlig mye inspirasjon da jeg satt og skulle skrive handleliste og matplan, men det her skal jeg lage! Så enkelt, sunt og sikkert godt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg