Recharged

HEI fredagen! Fikk ikke blogget i går fordi det har vært feil på bloggen min, gikk ikke an å laste opp bilder -og hva er vel et innlegg uten bilder?

Jeg er tilbake i Oslobyen, etter fine dager hjemme! Og batteriene er ladet. Klart man blir ladet av tid i så deilige omgivelser. Avsluttet oppholdet med 9 jenter på besøk i utestuen onsdagskveld, hvor vi koste oss med mat og skravling. Og i går hadde jeg og bror ordentlig koselig kvalitetstid med mamma før jeg tok flyet til Oslo igjen ♥ Alltid godt med en pust i bakken, klarne hodet og bli klokere, på mange ting. Deilig!

Her kommer noen bilder fra hjemturen! Får skikkelig norsk sommer feeling av disse bildene.
Å ta morgenkaffen her.  Helt utrolig deilig!

Peiskos i utestuen og rødvin i kveldssolen, for noen fine dager. Genseren er Skappel som min stemor har strikket til min lillesøster, som jeg lurte meg til å kjøpe fra henne når jeg var hjemme, hehe..

Se den latterlig fine strandlinjen vi har. Heldige meg som har vokst opp her! Takknemlig.
Genseren er fra Ganni, bikini fra Zaful

Det ble to fjellturer denne gangen – og onsdag sammen med bror Andreas i deilig vær. Hadde litt av et tempo oppover og lungene mine har vel aldri hatt så vondt, hehe.. Godt når man er på toppen da!

I går var vi i Molde med mamma, drakk kaffe, spiste lunsj og kjørte tur i fine omgivelser. Kosedag ♥


Nå kom jeg nettopp tilbake fra leiligheten – DER har det skjedd ting gitt! Wow, de er effektive. Nå har vi spikret planen for badet 100 % – gulv-folkene har vært der og tatt mål så da er det i boks. Straks skal jeg avgårde for å ferdigstille kjøkkenet samt sjekke opp fliser jeg skal ha til begge badene, spennende tider! I mitt hode bor jeg jo der allerede, hehe … Blir gøy å vise fremgangen etterhvert – nå er det jo bare totalt kaos! Men ahh så fint det blir, hurra!

GOD helg!

8 kommentarer
    1. For et nydelig sted Du, jeg lurte på om du har noen tips til bra musikk? Du har akkurat samme smak som meg, og jeg er så lei av alle spillelistene mine, så jeg trenger noe nytt å jogge til! Har du ikke tid så skjønner jeg det altså

      1. Sjekk “favorites right now” listen min på spotify, der er masse 🙂 <3 Alltid gøy med ny musikk!

    2. Hei Lene! Så nydelig dere har det der du kommer fra! Håper du koser deg. Jeg har et spørsmål om de store fine flettene du fikk laget hos frisøren til den dagen du skulle i bursdag til en venninne!:) Satte dere i noe ekstra hår for å få de så tykke og fine, eller var det “nok” med ditt eget hår? Kunne nemlig tenke meg å gjøre det samme selv til en fin anledning!:)
      Er forresten sjelden jeg kommenterer, men har faktisk fulgt bloggen din nesten helt siden du startet opp, tenk som årene flyr! Føler jo nesten at man “kjenner” deg etter så lang tid:) Keep being awesome:* God sommer videre til deg<3

      1. Hei! Jaa, er det ikke fint? Jeg satte i ekstra hår da jeg var på Slottsfjell, men ikke de andre gangene. Trikset er å dra de litt ut etterpå slik de blir større og får litt mer volum 🙂 Tusen takk for koselige ord. God sommer videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg