REBEL

Igår dro vi til Bergenby og møtte kompisene til Gard på Kontra. En superhyggelig kveld sammen med kjekke gutter! I tillegg fikk jeg hilst på tre skjønne lesere, og det var utrolig hyggelig! Dere er skjønne jenter hihi .. Og idag fikk jeg endelig kommet meg på BIK BOK og fylt på med litt nyheter idag, og jeg bare elsker denne REBEL tskjorten deres. Lovelovelove Details // Jakke, bukse, tskjorte BIK BOK // Solbriller Soho NYC // Sko & veske Zara // Ringer H&M Hva synes dere om antrekket? Selv elsker jeg svart/hvitt/gull kombinasjon, tror nok det er mine favorittfarger sammen Vi er tilbake på Holmen igjen, og skal nyte siste dag/kveld sammen med familien til Gard. Jeg skal servere 3-retters middag, kan dele oppskriften med dere imorgen! Can’t wait to were these news btw. Også fra BIK BOK.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg