Ready to go!

Nå har jeg sprunget frem og tilbake i snart 3 (!) timer og pakket. Ja, jeg er håpløs når jeg skal pakke – og bruker derfor alt for lang tid. I tillegg har jeg pakket alt for mye. Jaja, jeg har i hvertfall ikke med meg for lite klær da, hehe. Får bare håpe kofferten ikke forsvinner denne gangen også. Men nå har jeg pakket halvparten i min koffert, og halvparten i min kjæres koffert, det har han også gjort. Så vi er i hvertfall litt safe.

I morgen skal jeg på jobb kl 07.00, og deretter reiser vi til Oslo, skal sove en natt på Rica Hotel Gardermoen, pga flyet vår går grytidlig torsdag, vi må faktisk stå opp i 4 tiden, hurra! Så har vi en 12-13 timers flytur foran oss.

Som dere ser, aaalt for mye. Hihi.

Nå fikk vi nettopp nybakte boller og kanelsnurrer fra min herlige søster, så nå blir det nydelig kveldsmat og Grey's!

Have a nice night!

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg