Ready, set, go

Back to reality er alltid litt hardt etter en fin fin ferie, men sånn er det – og det er jammen godt når man først kommer i gang også. Nå er det full fokus på jobb, lansering av kolleksjon, trening og kosthold – og jeg er supermotivert. Kom meg ikke på treningsstudio (les : hardt å stå opp idag, gitt) så idag ble det hjemmetrening. Men med øvelser fra PT Helle, gikk det som smurt. Deilig og ihvertfall føle at jeg har gjort litt ♥

Sunn frokost er første pri //

Uten navn-11/2 boks cc
1/2 avocado
3-4 jordbær
Vann
Isbiter

Her får man i seg proteiner, og fett som gjør at man holder seg lenge mett ♥

Med egne kettlebells, og vaskekluter får man gjort ganske mange øvelser hjemme! Man må bare være strukturert nok til og gjøre det. Kan gjerne dele noen øvelser med dere etterhvert, men var litt vanskelig å ta bilder av det selv mens jeg utførte, så får bli en dag jeg har noen til å ta bilder.

Uten navn-2 Uten navn-3
Hvor mange av dere har blitt flinkere på og ikke spise snop forresten? Det var jo en del av dere som ble ganske motiverte for en stund siden? Hvordan går det?

30 kommentarer
    1. Du ser helt SUPER ut Lene! og det er kjempegøy når du skriver litt om trening og kosthold, tommel opp for det! Blir veldig motivert av å klikke meg inn her 🙂

    2. Hei fine deg <3 kan jeg få spørre hva “1/2 bokos cc” står for? Jeg er fortsatt motivert for trening og kosthold og har ikke spist brød, kornprodukter, pasta, poteter, ris etc på 6 uker selv, og kjenner det gjør godt for kroppen!! Meen, jeg har ikke klart å kuttet ut snop helt totalt enda.. Men jeg gir ikke opp! Nå er påsken over og sommeren (aka bikinisesongen) nermer seg som bare det, så idag har jeg hatt en 45 min intensiv powerwalk treningstur, intatt sunne og gode næringsrike måltid så langt, og kjenner overhode ikke noe sug etter noe søtt – tror jeg fikk godteri langt opp i halsen etter påsken og nå blir jeg kvalm ved tanken! Jeg er så motivert og klar til å bli enda bedre og fortsette med en sunnere hverdag! :DHa en fin dag videre skjønne deg!Klem <3

    3. Ingenting galt med det, men syntes det har blitt mye fokus på det.Du er og har alltid vært ei flott jente.Det jeg har likt ekstra med bloggen er at du også har kunnet kose deg, uten å være nazi på kost..Nå skal alle være supertynne og aldri spise sukker..Livet har for mange goder til å aldri unne seg noe! Hilsen ei som lever sunt, men også koser seg i helgene.

    4. Når du sier at du ikkje spiser snop, går ikke 70% sjokolade under kategorien snop? Isåfall har jeg vært kjempe flink uten å vite det 😀

    5. Hvor har du kjøpt den beige Yves Saunt Laurent (vet ikke om jeg skrev det riktig) veska de, den er så fantastisk fin <3

    6. Hei! 🙂 Lurte på om du kan lage en guide, tips og ting som er lurt å vite når man reiser til Dubai? Hadde blitt veldig glad 😀

    7. Nettopp fått meg olympus e-pl7, og lurer på hvilke innstillinger du bruker mest? For eksempel hvilke innstillinger/scener/art hadde du på for å ta disse trenings bildene? 🙂

    8. Råflott:) Må bare si det,men hele deg oser lykke og energi:):) Føler du deg bedre etter ble mer sunn i kostholdet? for vil da tro man merker endel forskjell:)

    9. Wow, du ser helt fantastisk ut Lene! Jeg bare lurte på en liten ting: Etter at jeg har kuttet ut karbohydrater og heller fokuserer på sunt fett og protein så har jeg blitt utrolig hard i magen. Merket du det samme og i såfall har du noen tips? Begynner å bli litt slitsomt nå som det har fått 3 uker..

    10. Hei. Kan du liste opp matvarene du har kuttet ut? Og lagt til i kostholdet ditt? Du ser fantastisk ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg