Ready for photoshoot!

GOOOD lørdagsmorgen! Nå har jeg akkurat lagt ferdig sminken til dagens photoshoot som jeg skal ha sammen med Malene (hår) Maria (Stylist) og Julie (Fotograf) Her snakker vi sotede øyner, stort hår, nagler, fjær, smug, mystisk stemning! Wrææl, kribler i magen fordi jeg er så spent! Hurra, som jeg gleder meg. Viser dere bilder senere idag. Igår gikk dagen i trening, møte – og kos med jentene. Planen var og være hjemme og slappe av i joggisen, så ble det litt vin, litt musikk, dansing og vips, rundt klokken elleve bestemte vi oss for å hoppe ut av joggisen og inn i finstasen. Spontantur på byen, og igår var vi en liten tur på Grunerløkka. Var en ganske rolig kveld, så er veldig opplagt idag! Fra dette : Til dette.. Håper dere får en superdeilig lørdag. Jeg kommer til å fryse ihjel idag, nesten. Så boblejakken blir med! Photoshoot utendørs i dette været?! Hyl!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg