Ready for Halloween

Hei dere! Jeg har sittet i min egen verden siden kl 09 og jobbet, men nå kommer det en liten oppdatering fra meg! ENDELIG helg, det er sol og vi skal ut og kose oss ikveld. Gleder meg! I tillegg er jeg veldig klar for halloween feiring imorgen!! Kostymen min var litt liten, så nå krysser jeg alle fingre og håper den nye dukker opp i posten idag eller imorgen. Noen som kan tippe hva jeg skal være ? (Haha, DET var vanskelig …) Skal dere feire imorgen? Og hva skal dere være? Nå skal jeg ut en tur i fineværet og gjøre noen ærender. Dere får ha en perfekt inngang til helgen, håper den blir fin!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg