Rat & Boa

God søndag godtfolk! Har dere det fint? Jeg sitter i godstolen i stuen og skriver til dere – ute skinner solen, og jeg har ikke vært ute idag! Blir i grunn helt stresset når jeg ikke nyter det fine været – men jeg har prioritert vaskedag hjemme idag. Det trengtes, og er så deilig når det er gjort ♥

Helgen min har vært så koselig! På fredag var det bare rolig hjemme med Broen, mat og kos. I går var jeg på brunch i Askim hos Aida! Vi var 7 jenter, og koste oss verre med litt bobler og fantastisk mat! Jeg skal lage salaten vi fikk servert og legge ut oppskriften her til dere for den var ON FIRE! Vi snakker karameliserte valnøtter, granateple, jordbær, pære, reddik, balsamico – perfeksjoooooon! Vi jentene har en sånn “klubb” greier hvor det er hver sin gang å invitere, sist var det jeg som var vert og i går var det Aida. Så herlig lørdag! På kvelden var det duket for Ragnhild sin 30 års feiring, det var så hyggelig! Hurra for Ragnhild! Pizza, shuffleboard og GOD stemning.

Imorgen reiser jeg hjem til Midsund med tidlig fly. Skal bli fantastisk og komme hjem til min beste Helen og lille nusket som har rukket å bli 1,5 uke gammel. Jeg kan ikke få sagt nok hvor mye jeg gleder meg til å se de! Og familien min da ♥

Mye skravling, lite bilder – her kommer bilder av leopardkjolen jeg hadde på meg i bursdagsfeiringen min forrige helg.


Jeg elsker den! Og den er like fin til fest som til hverdagskjole i Tulum med sandaler og hatt til! Den er fra min nye favoritt nettside ; Rat & Boa! Er så mye kult, og du har pakken hjemme seriøst på 2 dager! LOVE

Skoene er jeg også forelsket i, det er sånne sokkesko fra Zara! Fin søndag, nå skal jeg ommøblere litt her, hehe…

8 kommentarer
    1. Hei. Hvilken butikk i Paris kjøpte du vesken din? Og var det venteliste/mange i butikk? Skal nemlig dit til høsten, men er redd for at den da er utgått/utsolgt.. Skal belønne meg med den etter endt bachelor, så vil helst ikke kjøpe den før aller siste karakter er inne, men om den er på vei ut (som jeg mener du skrev en gang) så bør man vel bare slå til asap..

      1. Hei! Jeg kjøpte den siste! 🙁 Finnes ikke i Paris nå tror jeg, de sjekket alle butikker. Bahhh 🙁 Den gikk ut av produksjon også. Men du kan alltids ringe og dobbeltsjekke? <3 Stor klem!

    2. Hvordan er kjolen i str, vurderer å kjøpe den langermede i leopardmønster, og hva med frakt/toll – prisene?

      1. Den har jeeeg! Synes den var litt liten faktisk, skulle gjerne hatt den i S! Tollen er pyton! 🙁 Bah. Betalte vel rundt 1200,- for to kjoler i tollen….. 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg