Rainy day

Idag er det trist her i Ålesund, virkelig trist. Det pøser ned sidelengs, er 12 triste grader og grått og ekkelt. Fysj. Tror vi må innse at sommeren er over, på ordentlig.. Heldigvis har jeg mye og se frem til, uansett hvor dårlig været måtte være fremover, og det gjør meg SÅ glad! Og det er ikke akkurat en ulempe at jeg har fått Ikea 2012 katalogen i posten, ihh – passet igrunn ganske perfekt! Kunne sittet og sett i den i timevis, noe jeg forsåvidt også har gjort. Kjole Cubus / Jakke H&M / Smykke Glitter / Veske River Island SMILES!! Dere, jeg har faktisk helt glemt og dele videobloggene for Juli og August med dere. Dere husker de? Som jeg lager for AMFI Moa? Jeg har vel forsåvidt bare vist dere èn da. Men om dere vil, kan dere gå inn og se på de. Hvor jeg spretter rundt på kjøpesenteret med en oppblåsbar krokodille osv. Litt sent og vise dere videobloggen for Juli nå da, siden sommeren er over. Men det er jo uansett litt gøy. Videobloggen for August handler om litt høstmoter :* Videoblogg for Juli HER (med langt hår, ææ – uvant..) Videoblogg for August HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg