RADIO ÅLESUND FESTIVALEN!

Ja det var den vaskingen da.. Den ble satt til side for shopping, solarium og avslapping på terassen. Nå sitter jeg og nyter ett glass hvitvin og lader opp til helgen. Dette blir tidenes helg, jeg får besøk av mine to beste veninner, det gleder jeg meg sånn til! Blir stas og få dem i hus.

I helgen er det nemlig Radio Ålesund Festival her i byen, noe jeg har gledet meg til i over lengre tid. Vi skal ut både fredag og lørdag, og mange spennende artister står på programmet.
Elsker når det skjer noe i byen, og i tillegg er festivalen GRATIS! Kan vel ikke bli stort bedre enn det?
Anbefaler dere å ta dere en tur, for dette blir en gledelig helg.

Trang Fødsel, Venke Knutson, A1. Samsaya, Tommy Fredvang, Unni Wilhelmsen, Tone Østensen, Robin og Bugge er noen av mange artister som står på scenen i løpet av helgen.

Dere kan lese mer om festivalen HER.

Håper så inderlig at værgudene er med oss denne helgen, men gøy skal vi få det uansett!

Håper jeg ser noen av dere der ?? GLEDER MEG!

Stor klem
Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg