R E N

Jeg MÅ bare tipse dere om mitt favorittprodukt om dagen. Tenker på det hver gang jeg bruker den, at jeg må fortelle dere om denne herligheten. Jeg fikk den i julegave av min bestis Maria, og har aldri vært borti en renere og bedre lukt enn denne. Kanskje derfor den heter REN også, hihi. Aldri faktisk hørt om dette produktet, men FY så godt den lukter. Igår såpet jeg meg inn tre ganger med den, hehe. Får liksom ikke nok! Verdens beste, ihvertfall den beste jeg har brukt noensinne. Jeg skal på leting etter flere produkter i denne serien. R E N ♥ Den er tydeligvis ganske drøy også, for jeg har brukt mye av den siden jul, og det vises knapt at det har minsket!

Jeg har den i Neroli and Grapefruit.  Håper de har parfymer også? … Det hadde vært noe ♥ Nå skal jeg ut å spise med jentene, vi skal feire bursdagen til Henriette- blir koselig!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg