Questions for YOU

Som oftest er det dere som spør meg om spørsmål. Men nå føler jeg det er på tide at jeg spør dere. For ca 3 uker siden, skiftet jeg over til modette, og selv er jeg strålende fornøyd. Men, deres meninger er også utrolig viktig for meg. Så litt tilbake meldinger hadde vært helt supert. Jeg vet en del av dere mener jeg oppdaterer lite, selv synes jeg ikke det. Jeg legger ut to innlegg pr dag, og det er også det de fleste andre bloggere gjør. Som jeg skrev tidligere i uken, så har jeg ikke ubegrenset med tid. Jeg driver tross alt butikk, har 10 ansatte, en kjæreste jeg skal ta vare på, familie og venner jeg skal være sammen med, og også selvfølgelig ha tid til å slappe av selv. Jeg føler tiden ikke strekker til, og går ofte med dårlig samvittighet for både dere, meg selv og andre rundt meg. Det er ikke en god følelse å gå rundt å være stresset hele tiden. Bloggen min hadde sikkert vært 10 ganger bedre om jeg ikke hadde jobb ved siden av. Men, sånn er det ikke. Jeg elsker å jobbe, og hadde fått makk skulle jeg vært hjemme hele dagene. Heldigvis, får jeg faktisk litt mer tid nå.. Fri 4 dager i uken inkl helg, ah – for en glede det skal bli. Forhåpentligvis både for meg og for dere. Så thumbs up for changes! Jeg vil gjerne vite hva dere synes om designet, er det noe som kan bli bedre ? Synes dere noe er tungvint? Hva ønsker dere at jeg skal skrive mer om? Noe jeg skal droppe? Hva liker dere best å lese om? Ja, nå får dere frie tøyler til å komme med tanker og ønsker. Konstruktiv kritikk taes imot med takk! Gleder meg til å endelig få tid til å  få litt mer fritid. Tid til å gjøre litt mer ut av dagene enn å gå på jobb, og sitte på pc’en.. Som feks … Gjøre ett tappert forsøk på å stå på hendene? Gikk ikke så bra det. Men, dere skjønner hva jeg mener. Fyr bare løs, da blir jeg glad!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg