Questions for me?

Det er månedsvis siden jeg hadde forige spørsmålrsunde, og jeg har jo fått mange flere lesere! Jeg er så heldig! Så fint at dere finner det interessant å lese bloggen min, da blir jeg så glad i hjertet mitt. Mange har spurt etter spørsmålsrund ei det siste, så om dere har noe på hjertet, er jeg mer enn glad for å svare.

Ett leserspørsmål:  Kan du ikke legge ut flere bilder av deg selv med mørkt hår? Det var så gøy å se forskjellen.

Fra 2009.

Jeg kommer nok ikke til å farge håret mørkt igjen, trivdes bare rett og slett ikke med det..

Eller… Kanskje jeg skal bli platina igjen?

…. TULLA!

Fyr løs nå da dere, gleder meg til å svare!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg