Pysj-kos


Dette må være min favoritt-pysj over alle pysjer. Herlighet jeg er så forelsket i den. Den er så fin, så innmari behagelig, og passer til alt! Tasser rundt med denne, tøfler og gjerne en ullgenser over. Dette blir outfitet mitt for hele julen, hehe ♥ Like før jeg bruker den som et partyoutfit, neida- et sted går vel grensen!

Min favoritt ting i hele verden er å kose meg foran peisen i denne stolen. Gjerne fullt slått ut (jeg kan nemlig slå den ut som en daybed) og med dyne! Beste. Da koser jeg meg så fælt. Nå har jeg blitt en kløpper på å fyre i kakkelovnen også, uten at det slukker hele tiden hehe.. Så nå fyres det hver morgen og hver kveld. Og jeg kan nesten ikke vente til jeg kommer hjem igjen fra Parii, for da skal jeg kjøpe juletre å sette ved siden av! Julekos!


Pysjen er fra Bik Bok – Tøflene fra Sheperd – Sovemasken fra Vita

I skrivende stund har jeg 3 mannfolk her! En rørlegger, og to som fikser og ordner de siste tingene på kjøkkenet. Begge vaskene mine på toalett og bad kom opp i går, og det ble så fint! Så nå har rørlegger fikset så jeg endelig har vann. Har jo seriøst pusset tennene i badekaret i over en måned, hihi. I tillegg har han fikset ferdig så jeg endelig kan ta et BAD! Det har jeg lengtet etter. Men spørs om det må vente til søndag .. Søndagskos ♥

Nå blir det jobb her, før jeg må henge i å pakke, for det har jeg selvsagt ikke gjort enda. Men godt det enda er noen timer til avreise!

PUSS

8 kommentarer
    1. Den pysjen er så fin og ser så comfy ut!!
      Elsker stilen din, så fint i huset ditt – og så gøy å se bilder!
      Er du fornøyd med det vedstativet? vurdert å kjøpe det, men tenker at det sikkert blir veldig mykje rusk?
      er det verdt all støvsuginga? hehe

    2. Hva heter det filteret du bruker på lightroom? Og hva andre tools bruker du der inne?
      Kunne du laget et innlegg om hvordan du redigerer bilder i lightroom? 😀

    3. Hei Lene!
      Håper du har hatt en fin dag! Lurer på hvor du har kjøpt de svarte og grå captain cap’ene dine? Sett de bla på snappen din, digger de:)
      Klem

    4. Kjøpte den samme pysjen selv for par uker tilbake, men i rosa og hvite striper, stor elsk på den, sååå deilig og fin samtidig <3 lurte på noe ang. vloggen du la ut par dager siden; Merka du at tennene ble mye hvitere? og hvis jeg har på dem på morningen, burde jeg ha pusset tennene først, ta på strips, så pusse igjen med den tannkremen som følger med? Liker forresten utorlig godt at du får frem hvor mye man rekker å gjøre på en time mens man har på stripsene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg