PW Lissie Pant




BIK BOK : Bukse Zara : Sko Alexander Wang : Veske ACNE : Tshirt BIK BOK : Jakke Zara : Smykke Det er så deilig vær ute, jeg blir helt inspirert til å dra frem hælene, skinnjakken og lyse deilige plagg. Har hørt fuglekvitter uansett hvor jeg har vært idag, og det begynner å føles pittelitt som vår ute. Vet ikke om jeg helt tør å håpe enda, man vet aldri. Plutselig våkner man opp til snø og slaps.  Idag har jeg styret på fra tidlig morgen, var nemlig litt uheldig igår. På vei hjem var det fullstendig kaos i trafikken, brukte én time fra Nathionalteateret til Aker Brygge .. (Det tar normaltvis 3 minutter..) Uansett, så stod jeg i et lyskryss med tre felt, biler over alt. Hadde en stor buss ved siden av meg som bestemte seg for å legge seg over i mitt felt når han skulle svinge i lyskrysset, noe som resulterte i en stykk oppskrapet høyreside og en halveis ødelagt front. Stakkars lille Fiaten min. Jeg hadde jo ikke sjangs til hverken å kjøre fremover eller bakover pga kø, så det var utrolig kjipt at han skulle treffe meg. Ikke stoppet han heller, uansett hvor mye jeg lå på fløyten. Men, uhell skjer. Og det blir heldigvis ordnet opp i nå. Det kunne vært verre, så jeg skal vel ikke klage. Nå lager jeg grønnsaksuppe til min kjære, kokt på kraften av svineknoke, så det lukter fantastisk her. På tide å dekke bordet ♥ Vi skrives!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg