Puss, puss

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Solidox Design By Jordan

Har dere en fin sommerdag? Håper det ♥ Tar opp igjen tråden her litt fra sist gang, for å fortelle dere at Solidox har laget “Solidox Design by Jordan,” med sitt egen design på tannkrem-tubene! Dette designet matcher tannbørstene i Individual serien som jeg viste dere litt i forrige innlegg. Er jo litt gøy med en tannbørste og en tannkrem som skiller seg litt ut da, hæ? Som oftest gjemmer jeg det bort i en skuff, men nå synes jeg liksom ikke det gjør noe at de ligger fremme ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERAProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Solidox Design by Jordan har en mild mintsmak, anbefalt fluormengde, motvirker hull og fjerner effektivt plakk. De har mange varianter når det kommer til design, og jeg har valgt tannkrem og tannbørste som jeg synes passer mitt bad best. Nemlig svart og hvitt, med hint av blått for å få inn en litt fresh farge ♥

Individual serien er lansert med 12 nye design, som er inspirert av nordisk design. Finnes i to forskjellige størrelser, slik man kan finne en tannbørste som passer din individuelle børsteteknikk. Reach eller Clean. Reach med lite børstehode og smalt håndtak, og clean med stort børstehode og bredt håndtak. Sistnevnte er min favoritt!

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Hvilket design passer ditt bad best? Design med svart og hvitt, blått, rosa?

Nyt denne nydelige sommerdagen videre ♥

10 kommentarer
    1. hei lene
      Dette har med bestilling av sko fra kolleksjonen din : bestilte og betalte svarte ankel boots 24 mai – ikke fått de ennå – har skrevet mail – og ringt men ingen har svart 🙁 der står at man får varene etter 1-2 dager jeg har nå ventet over 1 uke… Dette synes jeg er for dårlig av dere….

      1. Hei! Ja jeg er fullt klar over dette 🙁 Det er ikke jeg som har med utsending, lager, kundeservice og gjøre men jeg har tatt tak i dette nå og satt noen på saken, så nå skal det bli ordnings! Jeg må bare beklage så mye, hadde jeg visst dette, og fulgt med selv – hadde det ALDRI skjedd! <3 Håper du får skoene dine snarest!!! KLEMMER <3

    2. Hvilken linse har du på kameraet ditt? Har lyst til å kjøpe meg en bedre linse til mitt olympus pen kamera 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg