Purple tuesday

Heiiii dere! Startet denne nydelige tirsdagen sammen med nydelige PT-Maren. Idag fikk jeg skikkelig gjennomgå, and I LOVE IT! Så takk Maren. Du gir meg så mye motivasjon. Idag startet jeg med å løpe intervaller på mølla – i “oppoverbakke” og faktisk det bratteste vi fikk til på mølla. PUH, holdt på og svime av underveis. But heyyy – det kommer til å gi resultater! Etter trening var jeg flink og trykke i meg både banan og sjokomelk, i tillegg til deilig eggerøre. Og nå er jeg straks på vei ut døren for å nyte høstsolen sammen med godeste Maria! Nå skal jeg bare hoppe ut av den deilige kosedressen fra Cubus, og så bærer det avgårde til Bogstadveien. Jeg har til og med rukket og gjøre en hel del arbeid på formiddagen idag, så da kan ettermiddagen nytes med god samvittighet. Deilig! Håper dere har en strålende tirsdag dere også ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg