Pure

God morgen supertjejer! Har alle det fint? Det har jeg, uthvilt og full av energi. Likevel har jeg ingen planer idag, og det føles fantastisk deilig. Jeg har knapt sittet i min egen sofa siden onsdag. Første gang jeg satt meg ned, var faktisk igår kveld . . Så idag skal jeg ta igjen den tapte sofa og tvtittingen, kombinert med en del jobb som jeg må få unnagjort. Malene har overnattet her i natt, og gikk akkurat – alltid kjekt med veninner på besøk. Startet dagen med å vaske sminkekostene mine, så nå er alle ekle bakterier borte. Deilig, jeg gjør det fast én gang i uken, i tillegg til at jeg vasker sminkevesken min, og tørker over all sminken, føles deilig og da vet jeg at huden også blir fornøyd. Jeg har forresten fjernet vippeextensionsene. En herlig følelse, endelig kan jeg gni og klø meg i øynene. Men, jeg har jo knapt vipper igjen, ææ! Heldigvis vokser de ut igjen. Når jeg vasker kostene mine bruker jeg en cleanser fra coverbrands. Denne er fin både til koster og svamper. Og dere kan finne den her. Kostene på bildet er så myke og fine til huden min, den store bruker jeg til pudder, og den lille til highlighter på kinnbeina. Nyvasket og god som nye! Den kosten nærmest bruker jeg til foundation. Den er fra glominerals, og du kan finne den her. Nummer to bruker jeg til solpudder. Den er fra Elizabeth Arden, og jeg kjøpte min på Cubus. Nummer tre til blush, den er fra H&M. Nummer fire bruker jeg til øyenskygger, litt usikker på hvor den er fra. Nå skal jeg spise altfor sen frokost – og ta meg en lang, varm dusj. Nyt den fine dagen! Deler av innlegget er annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg